Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

And happiness is for those who don't really need it

Publicerad 2010-12-12 20:13:03 i Allmänt

Jag har fått nya grannar. Många är de, och de verkar bli fler mest hela tiden. De är så många och så stora att jag har varit tvungen att tjuvta lite bilder på dem.







I övrigt blommar min äldsta orkidé om nu, med tio blommor på en och samma gång. Något slags rekord, tror jag. För mina blommor alltså.





Dessutom är det bara en jobbvecka kvar innan det blir tre veckor ledigt för mig!

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2010-12-13 22:09:15

Det är snygga grannar iaf! :)



Kul med orkidén! Alla mina har massor av knoppar nu, så jag hoppas att de överlever julgranen och snart slår ut.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela