Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Jag vill inte se dig le

Publicerad 2006-09-14 00:37:29 i Kursivt

Augusti blir september och hettan är över
det luktar av hö och svalt regn
dimmorna kommer åter över ängen
jag jagar förflutenhet igen

Jag minns när du var här
jag minns när du var min

Jag vet inte om det gått veckor eller år
tiden flyter ihop för mig
men vad är en månad för en gammal planet
och vad var jag för dig?

Du klamrar dig fast ändå
som sensommarn's sista dar
dina gamla lappar liggar kvar
som om jag annars skulle glömma

Börja du om hos nån annan
du stod ju inte ut hos mig
men jag vill inte se dig lyckas
jag vill inte se dig le

Jag vill inte se dig skratta
vill inte höra hur det går
jo, det är okej med mig
men jag tål inte att se dig le

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela