Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Utan titel

Publicerad 2006-05-30 12:48:09 i Allmänt

Idag blir det bara små notiser.

För någon dag sedan passerade jag 5 000 sidvisningar av min blogg, vilket i mitt fall motsvarar 21,35 visningar per dag. Inte så illa.

Den smöriga låt som jag nämnde i går är redan klar, den gick snabbt att spela in efter som den är instrumental. Jag undrar om inte just instrumentala låtar är en genre att satsa på, det är väldigt praktiskt att slippa skriva texter.

En uppföljning till. Det börjar att se lovande ut med Mikael Antonsson.

Jag har lagt ut 8 nya bilder på flickr, men för att ni, mina kära läsare, inte ska behöva klicka på så många länkar så får ni ett smakprov här.

gran i solnedgång

fönster


elledning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela