Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

February stars

Publicerad 2006-02-01 01:16:33 i Allmänt

Januarisol

Idag börjar jag, som ni ser, med en nytagen bild. Eftersom det var plusgrader i eftermiddags fick kameran följa med på promenad, och det blev en del bra bilder tagna. Åtta nya solnedgångsbilder finns att beskåda här. Notera att numren i bildnamnen (namnen bilderna har på länken alltså) är kronologiskt givna, vilket betyder att jag tagit över 1700 bilder sedan början på november, och då har jag ändå legat lågt i januari. Även om jag långt ifrån har sparat alla så ligger det 1092 bilder på datorn, om den nu har räknat rätt.


Jag åt årets första semla idag (eller igår snarare, klockan är visst efter midnatt nu). Den var riktigt god, precis så som jag minns dem från förra året. Känns bra att veta att vi nu gått in i semlornas månad.


IFK Göteborg har blivit med blogg. Det är högerbacken Adam Johansson som skriver, och i premiärinlägget gör han det bra. Vill man läsa hans blogg kan man göra det här.


Cdon har tagit bort den danska versionen av Lampshades Let's away, vilket gör att jag måste vänta minst en vecka mer än vad de tidigare sagt innan jag kan få tag på den. Just nu har jag bara en bränd skiva, och den vill jag naturligtvis ersätta med den riktiga.


Jag har haft ovanligt "många" besökare den senaste tiden, de senaste 8 dagarna har jag haft mellan åtta och tio unika besökare per dag. Antingen har någon länkat hit eller så har jag fått en läsare som byter IP-nummer mest hela tiden. Jag är lite nyfiken på vilket det är faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-02-02 22:15:44

Ja eftersom skivan inte fick släppas i Sverige innan den 15:e var det lite dumt att cdon påstod det:-)

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-02-02 23:34:46

Det smärtar mig att meddela att jag kollat din blogg från tre olika ip-adresser den senaste tiden:-)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-02-03 01:07:28

Fast de tre räcker knappast för att förklara de övriga 30 nya IP-adresserna som kommit de senaste två veckorna. Jag misstänker att det rör sig om någon eller ett par med modemuppkoppling som får olika IP-nummer varje gång de ansluter.

För övrigt. Dumma cdon:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela