Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Tänds det en stjärna så följer jag den, det är så lite som håller mig kvar

Publicerad 2009-09-06 14:37:43 i Allmänt

Det är tur för mina armar att jag inte är heroinist, när de kan se ut så här efter ett enkelt litet blodprov.



Det är också tur att viasat har Bosse Pettersson. Jag menar, när Kim Källström ohotad drar ut en crossboll över sidlinjen så kan man ju få för sig att det inte var så bra. Men hör man då Bosse stöna fram något slags erotiskt läte, så kan ju även idioter som jag förstå att det egentligen var ett litet mästerverk.

Kanske är det fel tiden på året, men jag gillar verkligen rubriklåten just nu. Kul och lätt att spela är den också.

Några bilder från idag. Jag hade inte tänkt gå den här vägen, så det var väl tur att jag ändå gjorde det.















Och så slutligen gårdagens solnedgång.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-06 16:49:18

vackert så det förslår! särskilt blåklinten! ajaj i armen förresten. måste varit en inte helt kompetent person som stack dig i armen eller?

Postat av: smäm

Publicerad 2009-09-06 20:36:46

det var inget daligt blamärke! maste träffat nagon adra?! men jag kan iofs inget om sant där.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-09-06 20:55:00

Jag har nog inte tagit något blodprov i armvecket på 15 år, så jag vet inte riktigt vad som är normalt. Men blåmärket känns lite stort. Som tur är gör det inte alls ont.



Annars är jag ovanligt nöjd med bilderna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela