Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Our shadows taller than our soul

Publicerad 2009-09-01 22:36:19 i Allmänt

September. Det är möjligt att det märks på vädret att sommaren är på väg att ta slut, men jag har helt enkelt inte tänkt på det. Tiden flyter liksom bara på (åttonde veckan efter semestern för min del!), men det är faktiskt snart höst. Jag har ingen större problem med att sommaren är på väg att ta slut, men jag är inte alls förberedd på hösten. jag borde njuta mer av solen och värmen, medan tid finns. Inte så att det är något fel på hösten, men den känns ändå lite som en utförsbacke. Man vet ju att november väntar runt hörnet.

Det är inte alls logiskt, men jag har börjat känna mig som en bluff på jobbet igen. Jag skulle vilja orka mer.

Ett par bilder från i söndags. Kanske inte så bra, men för höstkänslans skull så...







Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-09-02 15:00:44

jag kramar ur sommaren från bilderna. mycket fina!

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-03 11:20:45

brittsommar vill vi ha också. så känns hösten lite mer välkommen sedan. säger som smäm: fina bilder. snart får du även fota löv i alla dess färger :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela