Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns

Publicerad 2009-09-20 22:07:38 i Allmänt

Om ett halvår kommer jag kanske ångra att jag bara postar bilder, och inte skriver något. Det finns sånt som jag borde skriva ner, skriva ur mig, men jag orkar inte riktigt i kväll. Insikter om mig själv är lite för mycket, det får bli en annan gång. Det här är trots allt inte någon dagbok, utan en blogg. Så i stället får det bli bilder från veckan. Det är lite speciellt att fota nu, när det är sommar på varannan bild och höst på de andra.



























Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-21 08:40:03

fantastiska bilder som alltid! man ser verkligen på "sommarbilderna" att naturen är trött... löven är alldeles matta i färgerna, men det har sin charm det också. snart blir ju allt en färgexplosion.

Postat av: smäm

Publicerad 2009-09-25 17:41:42

ljuvliga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela