Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Och löven ligger klistrade mot marken...

Publicerad 2009-11-08 22:18:01 i Allmänt

Usch.

Jobbet går inte bra. Alls. Projektet har fått ännu en tidsplan, en sista(?), och allt är stressigt. I veckan passerade jag nog 200 timmar på kompkontot, ihopjobbade på mindre än ett halvår. Och det känns. När jag väl fick min första ledig veckodag på fyra månader för lite drygt en vecka sedan så blev jag sjuk. Låg i sängen och i soffan hela den helgen. Sedan dess hostar jag, fast det har blivit mindre av det den här helgen. För nu gör det så ont i ena lungan att jag gör allt för att slippa hosta.

Jag har söndagskvällsångest, jag vill inte alls jobba i morgon.

För att säkert hålla mitt humör nere i botten så förlorade blåvitt båda titelmatcherna mot AIK.

Och vädret är så kasst som bara novemberväder kan vara.

Mörkt är det också.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-11-09 12:23:44

i know. jag är också hemma från jobb med hosta. och det är grått och mörkt. har dock inte behövt jobba 200 timmar övertid och det är jag tacksam för!



hoppas det känns bättre snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela