Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-12-03 20:53:41

ja! äntligen en bra grej med vista :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-12-04 16:22:38

Jag är inte så missnöjd med vista egentligen. Jag gillade XP-designen lite bättre, men så där värst många problem har jag faktiskt inte haft med Vista. Me så är jag en användare med låga krav också:)

Postat av: stina

Publicerad 2009-12-04 18:55:47

ne, jag får väl hålla med.. det är mest officeversionen till vista jag ogillar. särskilt word. har fortfarande inte lärt mig allt.



nu finns det ju tydligen nåt nytt igen. minnst inte vad det heter, men pappan har det på sin nya dator. fulare än vista, annars likadant verkar det som.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela