Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

That I'm going home on the evening train

Publicerad 2009-08-02 21:49:39 i Allmänt

Känner ni hur intresset ökar? Hur det pratas runt fikaborden på sveriges alla arbetsplatser, hur det spekuleras i tidingarnarna? Kommer Jakob Hårds röst att hålla hela mästerskapet, har Gärderud förfinat sina löpstegsanalyser, kommer Jonas Karlsson återupprepa sina mästerliga släggtekniksdemonstrationer, klarar sig Erica Johansson från förkylningar? Hur ska det gå för Hjältarna, VM-s Titaner, Storstjärnorna, som med sina namn ska sälja mästerskapet? Finns formen där? Jag har redan börja känna av nerverna. Hela VM hänger ju trots allt på deras prestationer.

Synd förresten att inte SVT släppte till lite mer tid till reklamsnutten. Då hade redigerarna möjligen fått plats med Usain Bolts och Jelena Isinbajevas namn också. Eller så hade de tagit med krönikör Karlssons namn två gånger.


Lite bilder kanske? Jag upptäckte idag att det är över två månader sedan jag fotograferade senast, men det är nu åtgärdat. Först en bild som egentligen ska in i den här serien. (Se de fyra sista bilderna i inlägget.)



Och så ett par extra.







För övrigt vaknade jag klockan 7 idag på morgonen, övertygad om att jag hade försovit mig. Det krävdes säkert fem minuters grumligt tänkande innan jag hade lyckats övertyga mig själv om att det var söndag och inte måndag.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-08-02 23:13:02

sensommarfält är fantastiskt vackert.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela