Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Men det klär dig att du tvivlar om din duglighet

Publicerad 2009-08-29 23:12:18 i Allmänt

Bilder från idag:













Av någon anledning känns det bättre att inte korigera bilderna innan jag lägger upp dem här, annars känns det som om jag fuskar. Och det vill jag ju inte. (Bilderna ovan är okorrigerade.) Men ibland blir inte bilderna som de borde, inte som det såg ut för mina ögon när jag tog dem. Eller ens som när jag kollade på den lilla lcd-skärmen på kameran. Bilden under såg grym ut när den var 2,5 tum stor, men på datorn var den på sin höjd medelmåttig. Så jag har försökt att "återskapa" den, så som den såg ut på kameraskärmen.



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-30 11:27:47

man får fuska lite. verkligheten är alltid snyggast!

Postat av: stina

Publicerad 2009-08-30 11:28:19

det var jag som skrev...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela