Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Och jag har aldrig haft en åsikt, aldrig burit några kors

Publicerad 2009-04-13 20:23:53 i Allmänt

Egentligen skulle jag ha haft resfeber just nu. I morgon skulle jag ha åkt till USA, flygbiljetterna, hotellet och hyrbilen var bokade. Men planerna är ändrade, det är för mycket att göra i mitt projekt, så resan är uppskjuten på obstämd tid.

Fast just nu känns det kanske lika bra det, jag har haft ont i halsen i ett par dagar och i kväll har huvudvärken och (den riktiga) febern kommit.

6-0 mot Djurgården var inte illa, men på ett sätt var det kanske väntat. Blåvittmatcher som jag ser på plats brukar gå hyggligt, och även de som jag ser på teve. Men följer jag en match via nätet (Helsingborgsmatchen), radion eller text-teven så går det sämre. Dock brukar det gå bra i de matcher som jag undviker att följa helt, som i lördags. Så jag anser mig ha en del i dif-krossen.

För övrigt känns det lite meningslöst att ha en blogg i bland, när det finns andra som gör det så mycket bättre. Som Glenn Hysén.

Några blåsippor?

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-04-13 21:04:50

tråkigt med usa. eller kanske lite skönt också. vet du när/om du får åka? min broder träffade glenn i helgen på matchen. fast han är djurgårdare och tyckte därför inte det var sååå coolt :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-04-14 07:56:39

Det är alltid coolt att träffa Glenn! (Missa inte hans inlägg på länken, bättre än Josefin Öqvist!)



Det kan nog bli USA till hösten.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-04-15 20:28:19

Okej, det är mitt fel. Jag tar på mig förlusten idag. Jag skulle inte köpt den som webb-teve.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela