Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Och över fallna blad, går kylan ner en grad, och sommarens skratt ekar bort ...

Publicerad 2008-10-07 22:01:34 i Allmänt

Lite bilder.











För några kraschade hårddiskar sedan hade jag hela bootleget från U2-s globenkonsert den 11 juni 1992. En smått klassisk konsert, bitvis eftersom den direktsändes till en lycklig britt som vunnit en MTV-tävling. Men mest känd är den konserten kanske för Björn och Bennys gästspel på Dancing Queen. Nu (eller för ett bra tag sedan kanske, jag har inte följt det så noga) finns det hela på youtube, om ni vill lyssna så kan ni göra det här.

Jag är vanligtvis en positiv och glad människa, men det finns några saker som gör mig sur. Som bilar som inte kan hålla avståndet bakom mig, eller lastbilar som genar i kurvorna på smala vägar så att de plötsligt dyker upp någon meter in på ens vägbana. Eller varför inte båda samtidigt? Sur blir jag, För övrigt hade jag nästan glömt hur jobbigt det är att köra i mörker, tänk att man gör det frivilligt. Om ett par månader kommer det dessutom att vara halt.

Det finns mer som jag skulle vilja skriva, men ibland är det svårt att få fram det. Det får bli en annan gång.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-10-08 17:32:42

det finns sannerligen för många puckon på vägarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela