Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Jag drömde mig ett liv men glömde vara

Publicerad 2008-08-26 20:58:47 i Allmänt

Här hade jag tänkt skriva om böcker (som sista person i Sverige har jag läst män som hatar kvinnor), OS, intressant idrott (läs fotboll), musik, tyckar och lite tankar om jobb och att bli vuxen.

Men jag orkar inte. De sista veckorna har jag mest känt mig trött och kraftlös, vilket nog även har märkts här på bloggen. Så idag blir det bara lite bilder från igår kväll. Jag gick iväg för att fota en perrong, och fick med en solnedgång på köpet. Med tanke på hur grått allt är så är det inte så illa.









Och så en gammal bild.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-08-28 09:27:12

fina bilder!



jag har inte läst män som hatar kvinnor. började läsa, men gillade den inte. näpp. vad tyckte du? det kanske kommer i nästa inlägg när orken infunnit sig igen.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2008-08-28 11:14:52

Jo, jag hade tänkt skriva en recension av den (och de två efterföljande delarna). Det blir både ris och ros, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela