Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Ils sont les meilleurs, Sie sind die Besten

Publicerad 2008-08-02 12:24:41 i Allmänt

Oj vilken seg jobbvecka, jag trodde aldrig att den skulle ta slut. Förhoppningsvis kommer det att gå allt lättare framöver, när jag väl kommit in i det igen.

Annars är det ju bara elva månader till nästa semester…

Mycket blåvitt på teven, och resultaten har börjat att ta sig. Kanske kan det bli en riktig blåvitt-höst i år också.

Jag hade tänkt posta lite semesterbilder idag, men jag tog visst inte så många som jag hade tänkt mig. Men några blombilder kan jag lägga ut.











På måndag kommer förhoppningsvis säsong fyra av the wire med posten! Den bästa säsongen av den bästa serien, det är nästan så att jag längtar tills måndagen trots allt.

Kommentarer

Postat av: Sos Tv

Publicerad 2008-08-02 12:29:02

Hej! Vi tänkte göra ett inlägg om hur många syskon den genomsnittliga bloggaren har, så nu skulle vi bli tacksamma om du villa svara på frågan: Hur många syskon har du? :) Mvh, Sos Tv

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2008-08-02 12:43:09

Är det okej om jag säger att jag har en skock syskon, eller vill ni har det mer exakt?

Postat av: stina

Publicerad 2008-08-02 17:56:39

en skock lär ju räcka som svar :) haha.



fina bilder. det är ju jul innan nästa semester också. och så blir det ju faktiskt helg varje vecka. det är ett bra påhitt.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2008-08-02 20:08:58

Det verkar som att en skock dög bra som svar:) För inte kan väl det egentliga syftet varit att få fler besökare till deras blogg? ;)



Julen blir bra, jag har gott om semesterdagar kvar och ska försöka att ta ut tre hela veckor då. I så fall så är det ju bara fem månader till en rejäl ledighet:)

Postat av: SMÄM

Publicerad 2008-08-08 22:50:32

man kan ju säga upp sig oxå.. då får man hela augusti ledigt ;)

Postat av: SMÄM

Publicerad 2008-08-08 22:51:08

"en skock syskon" haha. jag dör...

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2008-08-09 09:35:17

Jag ska fundera på det där med att säga upp mig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela