Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Jag tror...

Publicerad 2008-04-26 23:34:37 i Kursivt

Jag tror att du ser vad du gör
In i elden för att renas
men du brinner bara på
In i skogen för att tysta
alla röster som du hör
Betala priset och förstå
vad som är värt att kämpa för

Världen snurrar när du ligger still
Det må va svårt att lyfta luren
men det är bara du som skäms
Det är så lätt att vara ensam
att få slippa bjuda till
Men om natten skräms
så kan du ringa när du vill

Jag ser att du vet hur det görs
När du strävar, du stiger
du lyfter, kämpar, förmår
Låt dem smäda och skrika
det är deras demoner som hörs
Du vet att det går
så låt världen få se att du törs

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-04-27 15:12:36

fint.

Postat av: hannie

Publicerad 2008-04-27 19:44:50

heeey! de här inlägget+kommentarer var så kort så jag kan kommentera! grattis till mig! annars är det samma problem, så du vet. jag kan inte ens läsa alla inlägg längre. fina bilder i andra inlägg och fin text.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2008-04-27 19:52:38

Tack!

Jag har haft samma problem då jag har använt en för gammal version av explorer. Men då har det kunnat gå att lösa genom att ändra storleken på fönstret. Se till så att fönstret inte är maximerat, och dra lite i kanten så att storleken ändras. Det har löst problemet för mig. Annars kan "cntr minus" också fungera

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela