Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

It won't be long until the summer comes

Publicerad 2007-03-12 17:24:46 i Allmänt

Egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg om Robert Gustafssons medverkan i melodifestivalen, men det får vänta. Vädret idag har varit alldeles för bra för att sitta inne och skriva så istället gick jag och min kamera ut på en romantisk promenad. Här är delar av resultatet.















En liten bonus får det bli. Eftersom 47.se ligger nere så får jag helt enkelt rapportera in mina 47-fyndigheter här. När jag kom tillbaka från dagens promenad hade jag 47 bilder i kameran. I morgon fyller Adam Clayton 47 år, och här finns en dubbel 47:a! Och i mitt pensionskuvert, som kom idag, så står det att jag har 47 200 kr på mina konton. Fast det blir ju inte så mycket om man ska slå ut det över några år, så det är tur att det är ett tag kvar innan jag blir pensionär!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-03-12 18:01:41

våren är här! fina bilder.

å bra att du håller 47 vid liv tills sidan är back on track nån gång i framtiden.

Postat av: Robodan

Publicerad 2007-03-13 15:37:11

Både Thomas och Andreas Ravelli är 47 år! :-)

Robert Gustafssons medverkar i melodifestivalen var underbar. Roland är så mysig och så sjukt sorglig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela