Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam

Publicerad 2007-03-19 20:06:21 i Allmänt

Ett par youtube-klipp kanske? Jag är inte någon Ricky Gervais-fan, men det här inslaget är fullständigt briljant. Missa det inte!

En gammal favorit, men eftersom jag inte sett det innan så får det vara med. Det ser riktigt roligt ut!


Annars så har jag träningsvärk i armarna idag. Det är jobbigt att flytta en gran, vet jag numera. Just en gran hade blåst ner på en stuga nere vid vår stuga, så jag och pappa var iväg igår och sågade upp större delen av graneländet, och körde iväg den. Hela projektet tog ett antal timmar (bitvis beroende på att motorsågseländet bråkade) och tog på krafterna. Men det gick i alla fall. Dessutom har jag verkligen fått en känska för hur effektiva alla skogsmaskinerna är.


För ett par dagar sedan insåg jag att jag inte har skrivit något om vad som hänt med mitt "musikkårsstycke". Anledningen är så enkel som att det inte har hänt något med det. Jag glömde helt enkelt bort det, och så får det nog förbli. Det känns som för mycket jobb med att skriva ut alla stämmor, och dessutom tror jag inte att det någonsin skulle bli spelat ändå.


Nu ska jag titta på Göran Persson-dokumentären, jag tror att den kan vara intressant.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-03-19 22:57:15

slingshot såg väldigt obehagligt ut! å ändå blir man sugen på att pröva.. :)

eländet, eländet, elandet. :)

Postat av: Robodan

Publicerad 2007-03-20 15:27:56

Jag älskar the Office och detta inslag var ju sjukt kul:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela