Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

It's raining in Baltimore

Publicerad 2007-06-06 00:53:29 i Allmänt

Det har i alla fall regnat, fast inte i dag. Nu ar det varmt och fint. Jag saknar dator pa jobbet an sa lange, sa jag skriver fran apple store. Sa det blir inte sa langt. Allt ar bra med mig, och efter lite diskussioner sa kom jag in i USA ocksa. Skont. Annars ar jobbet ganska segt an sa lange, men det tar sig kanske.

Den amerikanska kabelteven ar fantastisk. 70-80 kanaler har jag nog, och det allra mest ar skit. Fast jag fkunde i alla fall se stanley cup-finalen i gar. Alltid nagot.

Ner kommer nar jag far en stabilare datortillgang. Ha det sa bra tills dess.

Gott med tre poang mot Danmark, jag fick precis reda pa det.Men synd att de kom som de gjorde.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2007-06-06 10:24:46

Härligt att höra att allt gått bra hittills! Apropå diskussioner för att komma in i landet... undrar hur många de frågar och diskuterar med varje dag på flygplatserna? ...och de verkar dessutom utgå från att man ska göra något man inte ska när man är där. Typ stanna längre än vad man sagt, ve och fasa...

Postat av: stina

Publicerad 2007-06-08 15:39:40

hej matsola!! kuuul att du är i amerikatt nu, hoppas du kommer trivas och vi ser fram emot fler blogginlägg:)

Postat av: Robodan

Publicerad 2007-06-09 15:40:37

70-80 kanaler! Då borde man kunna hitta nåt bra:-)
Hoppas allt är fint annars.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela