Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

How could you know just what you did? So full of faith yet so full of doubt I ask

Publicerad 2007-02-05 23:49:19 i Sport

Samma upplägg som senast, det vill säga först lite skidkommentarer och sedan ett gäng bilder.

I söndags så krockade damernas längdstafetten och jaktstart, så det blev många kanalbyten för min del. Efter hand så blev det mer och mer stafett, och såhär med facit i hand så gjorde jag rätt. En underbart skön stafettseger blev det, och en mycket imponerande sådan. Allra bäst är kanske att svenskorna som åkte är så unga att de antagligen bara kommer att bli bättre framöver.

Det blåser fortfarande i Åre, konstigt nog. Ingen vidare reklam till resten av världen, vilket nog var tanken. Men så småningom kommer kanske det bra vädret, och därmed en positivare bild av Åre.


Bilder igen, och i flera fall liknande de jag la upp i lördags. Lite tråkigt av mig att ta så lika bilder, men jag passerade platserna på väg mot det forsande vattnet och när jag ändå var där så kunde jag ju ta en bild eller två. De två första bilderna kan ha inspirerats en aning av den här. Notera även att de inte är tagna med någon sepiainställning, utan att det är motljuset som får dem att se ut som de gör.













Bilderna ovan är aningens mindre komprimerade än vanligt, och jag hoppas att det syns. Annars får ni titta här.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-02-06 17:07:47

snygga bilder som vanligt. nu får du passa på att fota snön också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela