Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

En alla hjärtans natt dröm

Publicerad 2007-02-14 23:53:19 i Kursivt

Timmarna går men jag kan inte sova
allt som oftast vänder jag sig om
för att se om du ligger kvar där
men det är lika tomt varje gång

Jag ligger och lyssnar efter kända ljud
helt still för att höra dina andetag
sträcker ut armen för att röra vid dig
men i natt är det bara luft jag når

Till slut går jag upp och ringer till dig
trots att jag vet att din telefon är av
jag lyssnar på ditt automatiska svar
och talar fast att rösten är svag

Jag vill få lyssna på dig
när du säger att du saknar mig
få höra att du längtar efter mig
ja, att du tänker på mig

Jag vill få prata med dig
säga till dig att jag saknar dig
att jag längtar efter dig
och få säga att jag älskar dig

Kommentarer

Postat av: hannie

Publicerad 2007-02-16 11:44:16

sorgligt och vackert. with sensibility.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2007-02-16 17:17:36

Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela