Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Jag jagar förflutenhet igen

Publicerad 2006-09-16 20:10:38 i Allmänt

Texten som kom upp för ett par dagar sedan är numera kombinerad med min senaste låt, och resultatet kan man få höra på min myspacesida. (För en gångs skull fungerde uppladdningen av musiken perfekt, tack myspace!)


Idag såg jag äntligen superbrassen, Djurgårdens Quirino. Ni vet, han som var fotbollseuropas tionde hetaste värvning i vintras. Ja, jag såg ju honom inte live, och heller inte så länge. Men en halv halvlek på teve blev det i alla fall, och nej, jag kan inte begripa hur Djurgården kunde betala över 10 miljoner för honom. Men, det är väl bara att tacka och ta emot när motståndarlag bränner pengar.

Lite mer allsvenska. Det är närmast otroligt hur lämpliga resultaten just nu är för IFK Göteborg. Mängder av oagjorda matcher för guldkonkurrenterna, synd bara att inte Malmö fick in ett kvitteringsmål bara. Men man kan väl inte få allt.


Slutligen en bild från en varm septemberdag.

mötesplats

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-09-17 10:37:23

en mötesplats. mötte du nån där?

Postat av: stina igen

Publicerad 2006-09-17 10:37:35

ska lyssna in sången sen...

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-09-17 12:03:58

Nej, det var ingen mer än jag där:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela