Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Gais bonito!

Publicerad 2006-09-11 12:04:56 i Sport

Egentligen har jag inte nog att säga för att skriva ett inlägg, men den av blåvitt betalda reklamkampanjen Gais bonito är så fruktansvärt rolig att jag måste skriva om den. Nu. Bara namnet är lysande, Gais bonito låter ju som en äkta självmotsägelse. Om kampanjen är riktigt lika bra som oddset-reklamen där Lagerbäck och Söderberg dribblade runt på Råsunda vet jag ännu inte, de ska komma två nya filmer på onsdag. Först då faller den slutgiltiga domen! (Än så länge är "omklädningsrummet" min favorit.)

Om inte länken ovan funkar så finns filmerna även här.

Och avslutningsvis en beskrivning av hur filmerna spelades in.


Borde det inte funnits ett "anti" i den här rubriken?


Snygga bilder.


Och så den verkliga förklaringen till varför Sverige hade så svårt med Liechtenstein. (Notera att texten skrevs innan matchen.)

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-09-12 10:36:37

hehehe Ja det var en rolig kampanj och rubriken över artikeln om Sanna var ju suverän.

Den här länken borde du ha med http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,885789,00.html

Postat av: hannie

Publicerad 2006-09-15 14:12:52

japp, snygga bilder, men farliga tt ta. jag såg en dokumentär om människor som är besatta av att jaga oväder. Det slutade med att deras bil blev försörd av fotbollstora hagel. läskigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela