Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Synder och Stölder

Publicerad 2006-10-12 00:07:38 i Musik

Efter fem timmars inspelning i sträck under kvällen är äntligen min senaste låt färdig. Synder och stölder heter den, är instrumental och finns att lyssna på här.


Här kan man lägga ihop två och två och komma fram till att jag inte såg Islandsmatchen, och det är helt korrekt. Jag hittade inte någon lämplig person att bjuda in mig till den här gången, så det blev till att följa matchen via aftonbladets direktrapportering. Radio orkar jag inte lyssna på, det är alldeles för jobbigt att följa en match så. Så det fick bli musikinspelande istället, med en paus då och då för att kolla in ställningen.


Vilket är det bästa namnet på en skiva av Allt efter och Allt efteråt? Jag lutar nog åt det första alternativet. Om jag skulle göra en skiva (till) så skulle den nog få heta så.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-10-12 09:34:18

den finns inspelad här så.. :) välkommen!

Postat av: hannie

Publicerad 2006-10-12 13:13:19

ah, jobbigt att inte ha trean lr femman när man gillar fotboll. jag har tom viasat sport=)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-10-12 14:13:02

Stina: Hade det inte varit 23 mil så hade jag svängt förbi:)

Hanna: Femman klarar jag mig utan, men landskamperna på trean är tunga. Hade jag haft viasat sport hade jag nog kollat för mycket på teve, till exempel hade jag säkert sett Sveriges U21 förlora med 5-0 mot Serbien, och vem vill se sånt? :)

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-10-13 17:57:12

Nej fy 0-5 var en skam!!! :-) Jag har båda de senaste landskamperna inspelade just nu. Det är inte för att jag är nörd (bara lite) utan för att jag sällan lyckas pricka in att se matcherna live.

Du ska definitivt välja första alternativet som titel på skivan. Snygg sådan.

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-10-13 18:02:25

Förresten: En av dina bästa låtar hittills och det i kombination med dina två bästa foton (enligt mig), som nu mycket lämpligt finns på din myspace, gör det hela mycket vackert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela