Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Love has a nasty habit of disappearing overnight

Publicerad 2006-11-29 22:11:53 i Allmänt

Idag blir det ett pladder och länkinlägg. I den ordningen.

Jag har vunnit! Inte vad som helst heller, utan vecka 47-tävlingen som 47.se anordnade. Det är minsann inte så illa! Undrar vad jag har vunnit? Kan det vara 47 kylskåpsmagneter kanske?

Allsvenskans silly season håller på som bäst. För blåvitts del är den lite ovanlig eftersom det finns fler rykten om spelare på väg ut än in, det brukar definitivt vara tvärtom. Fast än har jag inte gett upp hoppet, till exempel måste ju rutan upp till höger på den officiella hemsida betyda något. Revanschens stund närmar sig... står det, och jag hoppas förstås att det syftar på kommande storvärvningar. Dock finns risken att det handlar om något annat, som de kommande skatterättegångarna eller en medial smutskastningskampanj av spelare som har lämnat klubben som bosman. Det hade ju inte varit lika roligt. (Eller ja, smutskastningen låter lite lockande...)

TV4-s Hans Pekkari är en riktig skämtare.

Ett småkul tidningsutklipp.

En helkul filmtrailer.

Den här sidan är en av mina gamla klasskamrater från gymnasiet ansvarig för. Missa inte videolänkarna som finns till höger på den här undersidan.

Slutligen en taskigt tajmad men annars ganska rolig animering.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-11-30 09:34:07

animeringen var skitkul! det bästa är att dom inte gör i takt ju. precis som i verkligheten.

den där sidan din kompis gjort kan inte jag öppna... kommer bara till nån acivex-kontroll å sen stängs hela sidan ner pga att internet stött på ett problem. irri.

Postat av: stina igen

Publicerad 2006-11-30 09:42:52

nu kom jag åt sidan med filmerna. haha, han verkar lite konstig. roligast var ketchuplinjen från hav till land!

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-11-30 19:38:38

Helt suverän animering! Heja Bush:-)

Hans Pekkari är onekligen en skämtare och Monty Python-trailern var ju också suvve!!!

Revanschen kan ju också syfta på att de satsar på guld nästa säsong?

Grattis till segern!

Postat av: hannie

Publicerad 2006-11-30 19:55:33

hahahahahahaha! perlskog är snarare världens sämsta kommentator. helst stänger jag av ljudet när han pratar. varför fattar dom inte?

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-11-30 22:40:58

Robodan: Förhoppningsvis handlar revanschen om en satsning mot guld nästa säsong. Är det något annat blir jag lte besviken, och det blir jag nog även om satsningen består av värvningar av typen Walter Tomas Jr. (Det går lite skrämmande rykten om att han kan vara på väg till blåvitt!)

Angående Perlskog så blir jag nästan illamående av att lyssna på honom. Han är så otroligt självgod, trots att han är riktigt usel. Det känns hemskt att han har fått äran att kommentera två VM-finaler i fotboll, det har han inte förtjänat!

Sedan var spammandet om plastikkirugi som drabbade min blogg tidigare idag klart störande. Jag har plockat bort de tre inläggen som länkade dit nu. Den typen av reklam på en sidan som i mångt och mycket riktar sig mot tonåringar känns inget vidare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela