Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Livrädd med stil

Publicerad 2006-05-02 23:16:44 i Allmänt

I morgon är det dags. Dags för min första allvarliga jobbintervju, och jag har gått från att var nervös till rädd. Senaste natten sov jag väldigt oroligt och i dag har jag mest gått och väntat. Det släppte lite när jag ringde och pratade med intervjuaren (om när och var intervjun ska vara), men nu blir det bara värre framåt natten igen. Ska bli skönt att ha det gjort, och även om det inte blir något jobb av det hela så är det bra träning på att bli intervjuad.

Trevligt med en blåvit seger i GAIS-derbyt, den var viktig. Nu behöver jag inte låtsas som att allsvenskan inte finns, utan kan vara lite glad ett par dagar. Fast om det blir förlust mot Häcken på lördag så blir det till att deppa igen. För övrigt är det lite skönt att höra och läsa medias kampanjande för att få in Bengan och (i sportnytt i kväll) Kalle Svensson i VM-truppen. Att få med tre spelare i truppen (Alexandersson är given) hade varit något för ett lag på den undre halvan i allsvenskan!

Några "nya" bilder finns att beskåda på mitt flickr-konto. Jag skriver "nya" för att det är rätt länge sedan de togs, men jag har inte blivit färdig till att lägga upp dem förrän i går.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-05-03 08:57:57

lycka till idag!

Postat av: syster

Publicerad 2006-05-03 17:16:07

ja, hoppas det gick bra!

Postat av: hannie

Publicerad 2006-05-06 14:51:54

det blir alltid värre framåt natten... hoppas att det gick bra!

för övrigt så går inte jag runt och låtsas att allsvenskan inte finns=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela