Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Bli hos mig

Publicerad 2006-05-11 17:01:58 i Kursivt

Stanna hos mig, nu i kväll
jag förstår att du vill vidare
jag förstår om du vill ut

Men har jag betytt nånting för dig
har du någonsin älskat mig
så stanna för en stund
Har du nånsin trott på mig
om du någonsin har älskat mig
så kan du väl bli hos mig nu

Kan du inte ta min hand
jag vill värma dina kalla fingrar
och få spela en roll för dig

Men har jag betytt nånting för dig
har du någonsin älskat mig
så stanna för en stund
Har du nånsin trott på mig
om du någonsin har älskad mig
så snälla, bli hos mig nu

Sätt dig lite närmre
och lägg din arm om mig
inte för lust eller fägring
utan för min skull

Jag behöver din värme
jag behöver allt ditt stöd
jag behöver din närhet
jag behöver dig

Så bli hos mig
bli hos mig





Uppdatering: Den här låten (för det är en låt) finns numera (efter lite ommöbleringar) upplagd på min myspace-sida. Det är fritt fram att lyssna om man vill.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-05-11 17:34:05

sorglig men vacker.

Postat av: Glenn

Publicerad 2006-05-11 23:28:49

Hur kunde jag ha missat denna fantastiska blogg. Tack.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela