Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

My eyes adjust to the sunlight

Publicerad 2006-03-08 20:27:49 i Allmänt

Efter lite letande har jag hittat ett program på datorn som kan krympa jpg-bilder. Det enda som är synd är att jag tycker ganska illa om programmet (det är väldigt omständigt), men jag kan väl inte få allt. Så nu har jag lagt upp 10 nya bilder på mitt flickr-konto, bland dem fem självporträtt. Därmed finns det knappt något hemligt kvar kring den här bloggen, men de allra flesta (alla?) läsarna vet ju redan hur jag ser ut, så det gör inte så mycket egentligen.

Notera förresten hur snyggt allt blir i brunt eller (framförallt) svartvitt!



Uppdatering:


Visserligen orelaterat, men jag tycker att den här bilden (som jag inte har tagit om någon nu trodde det) är bland det roligaste jag har sett på väldigt länge.

ny moran

(Undra om den verkligen är på riktigt?)

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-03-13 10:57:31

Han är skrämmande lik Günther som varit med i ett par Red Hot Chili Peppers-videor och betett sig på liknande sätt som den gubben, men jag vet icke!

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-03-13 10:58:20

Är du naken på en bild???

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-03-13 11:13:46

Nej, naken är jag inte! Vad tor du om mig egentligen kära Anonym?

Postat av: hannie

Publicerad 2006-03-14 18:28:57

du får ju inte säga brunt. sepia heter det på proffsspråk=)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-03-14 19:34:30

Jo, det står sepia i kameramenyerna och så, men jag tänkte vara lite tydlig och skriva brunt:) Visst låter väl sepia lite bättre än brunt, men jag tycker om funktionalitet:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela