Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Eu vou estar com você novamente

Publicerad 2006-03-17 13:17:33 i Musik

Jag har inte lyckats hålla mig helt undan från U2, som jag tänkte. När nu min uppkopplingen blivit bättre har jag kunnat se en del video från Verigo-turnén. Bland annat sände brasiliansk teve den första av två konserter i São Paulo, och jag rekommenderar The Fly och New Year's Day. Dessutom har man chansen att lära sig portugisiska, eftersom brasiliansk teve valde att texta låtarna!

Jag hittade även den animation som rullat på skärmarna under Yahweh, och jag tycker om den. Mycket till och med, även om timingen med musiken inte alltid är perfekt. Men det är inte så konstigt, liveversionen (som animationen är gjord för att fungera med) är lite kortare.

Jag får väl acceptera att det inte är så lätt att göra sig av med ett beroende, men så länge som det är så snällt som mitt musikberoende så gör det kanske inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela