Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Here is my song for the asking

Publicerad 2006-06-22 13:45:10 i Musik

Jag har lagt upp fyra nya låtar på min myspace-sida. Av dem är tre instrumentala, jag har upptäckt att det är väldigt praktiskt så. Jag slipper skriva någon text och, framför allt, jag slipper att sjunga. Enda nackdelen är att det är klart svårare att hitta på namn på låtarna när det inte finns någon text, så namnen är än så länge preliminära.


Som vanligt är inspelningarna långt ifrån perfekta, men det har ni nog vant er vid om ni lyssnat på mina tidigare försök.


Som avslutning måste jag säga att musikrecensenten i den lokala annonsblaskan har ett grymt namn.

Sonny Eriksson

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-06-22 17:48:34

han borde byta namn till sony. :) ska lyssna in dina låtar sen också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela