Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Den musikaliska familjen Bush (och en hel del annat)

Publicerad 2006-06-29 13:20:49 i Allmänt

Eftersom Pappa gjorde det för 15 år sedan, har nu även George Bush den yngre valt att spela in en musikvideo. Kanske är det för att han har insett att han måste hitta ett nytt yrke om två år, och upptäckt att musikerna verkar ha det roligt, vad vet jag?

Fast jag undrar om han kommer att bli så framgångsrik?


Ett par fotbollsbilder tänkte jag länka till, dels till den spanska gitarrbacken Pablo Ibañez och även till en högtflygande fransk Barthez.

Lite lika som bär-bilder kan jag ju länka till också, även dessa fotbollrelaterade. Titta här och här, om ni behagar.

Sammanfattningsvis är fotboll en farlig sport.


Vad ska jag förresten göra när det inte är några VM-matcher på kvällarna?

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-06-29 15:08:25

det är då du bloggar.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-06-29 16:57:40

Nej, bloggar gör jag ju mitt på dagen eller sent på kvällen!

Kanske NHL 97 blir min räddning, jag hittade just mitt gamla spel! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela