Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

ASNF?

Publicerad 2006-06-04 23:14:00 i Allmänt

Jag tror jag är beroende. För tredje gången på sex dagar var jag ute och tog (över 50 den här gången) solnedgångsbilder, bland annat från samma ställe som senast! Knappast särskilt normalt. Speciellt inte som det är gott om mygg där, jag fick några bett i kväll. Värst av allt är kanske att bilderna inte alls når upp till torsdagsbildernas nivå.

Någon som vet om det finns någon behandling att få, finns det något Anonyma SolNedgångsFotografer?

Man har jag ändå tagit bilderna kan jag lika gärna lägga upp några här.

juni 6

juni 5

juni 4

juni 7

Som vanligt finns bilderna, fast med bättre kvalitet, att beskåda här.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-06-04 23:48:44

fast det är liksom lika bra att passa på att fota när tillfälle ges. det har ju hänt att det är väldigt mulet i dom där delarna av sverige :)

Postat av: hannie

Publicerad 2006-06-05 00:11:48

åk till bohuslän o fota solnedgångar. de är allra vackrast där tycker jag. jag har tagit kort på en solnedgång vid samma plats i bohuslän ungefär tio-femton olika (märk väl: olika, som i olika år)gånger=)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-06-05 00:26:30

Ok,då bli det Bohuslän nästa:)

Om sanningen ska fram så kunde jag nog egentligen säga redan innan jag gav mig av att bilderna skulle bli halvbra i kväll, men jag cyklade iväg ändå.

Nästa gång får det bli fler bilder från platsen som den sista bilden ovan är tagen från, idag kom jag dit lite för sent. Därifrån kan jag nog få några bra bilder, dessutom får jag med en telemast på bilderna! (Den syns på mer högupplösta bilder.)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela