Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

47!!!

Publicerad 2006-06-19 19:01:14 i Allmänt

Jag var på dop i går, och tänkte berätta om en intressant händelse efter det. Efter själva dopet anordnades det en tipspromenad, och den hade som brukligt en skiljefråga. Frågan löd Hur många var det i kyrkan på dopet?, och givetvis gissade jag på 47. Jag var inte så bra på de övriga frågorna, men skiljefrågan satte jag helt, för givetvis var svaret 47! Jag tror att den här sidan är något verkligt intressant på spåren!


Jag tänkte även säga att jag inte är så orolig inför Sveriges match mot England i morgon. För ett par dagar sedan drömde jag nämligen att vi vann med 2-1, så jag räknar med att det blir så. Fast allt blir kanske inte precis som jag drömde, Sverige kommer knappast att bli klart för semi (eller var det final?) bara genom att slå England. Det verkar även konstigt att våra målskyttar skulle vara Afonso (1-0) och Adrianos bror (2-1). Drömmar är bra konstiga ibland.

Fast frågan är om inte det allra konstigaste var att Jonas Lundén var högerback.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-06-19 20:44:19

kolla in 47.se vettja!

för övrigt låter det högsttroligt att afonso gör mål mot england. oja. i finalen. mot tyskland.

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-06-19 21:42:38

HAHAHAHA!!! ÄG! Skiljefrågan var givetvis 47 :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-06-19 23:09:05

Jag skrattade en del när jag fick höra att jag prickat rätt, vilket gjorde att jag fick några konstiga blickar från några som inte fattade varför:)

Min första tanke var att gissa på 52, men som tur var kom jag på bättre tankar!

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-06-23 11:36:55

52 är ju meningslöst att tippa på. Adrianos bröder är säkert spelare i Örgryte om de finns och då kan de ju byta nationalitet tillsammans med Afonso. Lundén däremot. Det känns orimligt:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela