Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Influensa

Publicerad 2006-01-06 03:52:27 i Allmänt

Jag har drabbats av influensa. Helt överraskande var det kanske inte, pappa var sjuk i måndags, men lite oväntat att det skulle ta en sådan tid att bryta ut. Jag som hade börjat tro att jag skulle slippa, speciellt eftersom jag oftast klarar mig undan influensan. Det var 6 år sedan senast, vilket har gjort att jag glömt hur jobbigt det är. Dessutom är jag ju man, vilket innebär att när jag väl blir sjuk blir jag jättesjuk. Undrar om jag inte fått en släng av digerdöden utöver influensan.

Lite extra jobbigt att bli sjuk precis när jag skulle gå och lägga mig, nu kommer jag att somna sent och därmed få en ännu konstigare dygnsrytm. Fast det är klart, det kan jag kanske leva med trots allt. Dessutom borde det värsta snart vara över, det kan inte finnas så hemskt mycket kvar i magsäcken för tillfället.



Eller för att sammanfatta hela, tyck synd om mig!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2006-01-06 16:24:49

Usch... ja jag tycker riktigt synd om dig... det där är aldrig trevligt... Krya på dig iaf!!

Postat av: stina

Publicerad 2006-01-06 19:16:21

ånej, en släng av digerdöden din stackare. hoppas det går över snart!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-01-06 20:50:33

Det är klart mycket bättre nu. Efter att jag väl somnat (klockan halv 6 i morse) och sovit en 6-7 timmar kändes det klart bättre. Och nu är det helt ok, jag är lite seg och har inte så mycket aptit, men det kan man ju leva med. Jag blir kanske smal och snygg på kuppen:)

Men så var det nog bara en väldigt liten släng av digerdöden också, så även det känns bra:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela