Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

I me mine

Publicerad 2006-01-08 00:54:42 i Allmänt

Dagens rubrik hade varit ett bra namn på en blogg, hade jag startat den här bloggen idag hade jag ogenerat snott namnet från beatlen George Harrison.

Det blir inte mer än ett par notiser i dag heller.

För det första så dök min blogg när jag sökte på google. Jag sökte efter Lampshade New legs, och den 18:e träffen hörde hit. Tufft. Undrar om det betyder att jag är känd nu?

Att medvetet söka efter sig själv är ganska kul annars, oftast har det inte gott så bra, vilket jag brukar skylla på att jag har ett för vanligt namn. Ska jag vara helt ärlig har jag nog bara hittat mig själv på något enstaka ställe innan, men det betyder väl bara att jag har mina 15 minuter i rampljuset kvar?

För det andra är jag lite nöjd med mina 39 raka segrar i kungen. (Se bildbevis)

kungen

Som ni ser är sviten obruten och det lär den förbli ett tag till framöver. Jag vågar nämligen inte spela mer på grund av risken att bryta sviten, jag har inte spelat sedan i somras. Ett kanske inte helt hälsosamt beteende, men sådan är jag. Inte mycket att göra åt det.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-01-08 21:46:39

jag sökte på let's away lampshade på google å då var du den 6:e träffen. ojojoj! :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-01-08 22:54:01

I så fall är jag ju verkligen känd på riktigt:) Tufft!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela