Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Maror

Publicerad 2006-02-26 01:11:36 i Kursivt

Kom!
Pulsen dunkar, jag vill härifrån
trots alla de år som nu har gått
är jag för liten

Framåt!
Jag orkar inte missa ännu ett tåg
du har tagit mig en lång väg men
jag måste vidare

Följ med!
Jag kommer ingenstans utan ditt stöd
när tyngden gjort att mina knän vikit sig
så har du burit mig

Ta mig bort!
Jag anar spöken bakom varje hörn
när musiken tystnar hör jag ljuden från
monstret under sängen

Gå vidare!
Även om mina plågoandar är borta
har de lämnat mörka fläckar kvar
som inte vill gå bort

Spring!
Syran inom växer och börjar fräta hål
snart finns det inget kvar som döljer
alla mina sår

Fly!
Lämna skadade och sjuka bakom dig
du har offrat allt för att ta mig ända hit
men nu är det stopp

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-02-26 11:08:54

ny struktur! schysst :) jag gillar även denna ska väl tilläggas.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela