Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Glömska

Publicerad 2006-02-22 01:59:30 i Kursivt

Vi lever i en värld av glömska
där våra minnen inte kan bestå
en kort sommar får de grönska
innan vårt tidevarv går vidare

Vi för en kamp för att rädda allt
men vi kan inte bevara någonting
Allt som du skriver, de bilder du tar
är det snart ingen som förstår

Har du glömt var du kommer ifrån?
den långa väg som tagit dig hit
All smärta som du har genomlidit
alla misslyckanden som du gjort

Har du glömt vad du drömde om?
den drivkraft som bar dig framåt
alla de stora planerna du hade
den perfekta människa du skulle bli

Kan du glömma hur jag svek dig?
då när du behövde allt mitt stöd
när jag verkligen kunde gjort nytta
så vek jag ner mig fullständigt

Du har väl inte glömt hoppas jag
den korta tid vi fick ha med varann
och så hoppas jag att du begripit
hur mycket du har betytt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela