Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

För min skull

Publicerad 2006-12-17 23:08:50 i Kursivt

Kan du förlåta mig, för din skull
kan du lugna dig, för din skull
kan du glömma det som hänt, för din skull
kan du ändra dig, för vår skull

Saknar du mig, som jag saknar dig
drömmer du om mig, som jag drömmer om dig
minns du mig, lika glatt som jag minns dig
tänker du på mig?

Kan du förlåta mig, för min skull
kan du lugna mig, för min skull
kan du glömma det som hänt, för vår skull
kan du förändra mig, för min skull

Så saknar du mig, som jag saknar dig
drömmer du om mig, som jag drömmer om dig
minns du mig, lika glatt som jag minns dig
tänker du på mig?

För min skull
tänk på mig för min skull
känn för mig, för min skull
förlåt mig för min skull




Som ni kanske har gissat är ovanstående en låt, och vill ni lyssna på den så finns den här. En varning kan nog vara på sin plats, för min inspelning låter om möjligt ännu mer demo än vanligt. Allt är inspelat på en tagning (andra tagningen!) och delar av texten är improviserad. Men ibland är det rätt skönt att skriva och spela in en låt på mindre än två timmar, så den hamnar på nätet direkt.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-12-18 20:19:45

fin, fast klarinettlåten slår alla dina andra låtar ändå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela