Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

I'm only hanging on to watch you go down, my love

Publicerad 2006-08-04 16:48:09 i Sport

Det har kanske redan märkts, men nu kommer det i så fall igen. Jag tycker om youtube. Den här gången är det fotbollssnuttar som jag har fastnat för. Speciellt den här, som är bland det roligaste jag sett, tror jag. Men det finns fler.


För övrigt känns det skönt att blåvitt är borträknat från guldstriden, trots att vi tagit 19 poäng av 21 möjliga i de sju senaste matcherna. Fast det är klart, vi borde ju kanske ha klarat 21 poäng. Själv är jag toknöjd med tre poäng borta mot Kalmar, till exempel fick serieledande Hammarby stryk med 4-1 i sin match på Fredriksskans.

Fast vad betyder medias skriverier egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela