Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

There is a light that never goes out

Publicerad 2005-11-30 18:58:55 i Allmänt

Idag blev det ett försök att fånga solnedgången jag beskrev för ett par veckor sedan. Jag gick snabbt till platsen där jag tänkte ta bilderna. Jag kände mig lite stressad, för solen var på väg ner oroväckande snabbt. Som tur var han den inte helt ner, men bilderna blev långt ifrån fantastiska. Ni kan få se en liten bit av en av dem. (Modemuppkoppling och begränsad utrymme här gör att jag bara lägger upp ordentligt beskärda bilder. Tyvärr.)

Skogsväg

Lite besviken gick jag vidare, bara för att 20 minuter och två kilometer senare se att ljuset tog sig. Jag tog ett antal hyfsade bilder, men tyvärr är ju förgrunden sämre än den kunde varit. Nu kanske den ändå inte syns så mycket eftersom det blivit mörkt, men det är irriterande att inte få de bilder jag vill. En bild på den lite intressantare himlen kan ni få se.

Mörka moln och gul himmel

Slutligen lägger jag till ett par ytterligare bilder som jag tog för någon vecka sedan.

Streck bakom träden



27423-7

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2005-11-30 22:19:24

det är en riktigt bra kamera du har, plus att du måste vara en grym fotograf för bilderna är ursnygga!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2005-12-01 01:21:51

Tar man tillräckligt många kan man inte undvika att en del bilder blir bra. Och många bilder har jag tagit:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela