Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Mirakel

Publicerad 2005-11-16 16:10:08 i Kursivt

Ett mirakel att vi träffades
det förstod jag redan då
Men mot tiden hjälpte inget
varje röd nyans blev grå
Turen är slut nu, käre Vän!
enligt underverksfrekvensen

Jag tror att vi växte ihop
och det tålde nog inte du
Dina brister har blivit mina
du ser dem så tydligt nu
Du skyller dina fel på mig
men är jag problemet för dig?

Jag hatar att det är över
som bländande ljus klockan tre
För jag har alla känslor kvar
det är mycket jag inte hann ge
Men vårt liv tillsammans är slut
Ännu ett mirakel har dött ut


Kommentarer

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2005-11-16 16:16:01

Hjälp vad jag känner mig pretentiös nu...

Postat av: stina

Publicerad 2005-11-16 17:48:56

det är roligt att du är den förste som kommenterar ditt eget inlägg :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2005-11-16 19:51:50

Jag visste inte om jag skulle ta bort inlägget eller inte, men jag valde att skriva en nedvärderande kommentar för att visa att jag inte är riktigt nöjd:) Jag får se hur länge inlägget får ligga kvar, det kanske ryker i natt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela