Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Jag är skyldig till folkmord!

Publicerad 2005-11-25 01:39:29 i Sport

Om jag ska tro den här beräkningen i alla fall. Och det låter faktiskt rimligt, jag har alltid känt mig skyldig på något sätt.

I natt blir det inget seriöst skrivande från min sida, bara några roliga länkar. Som till exempel två bra bilder på min hjälte och idol Håkan Mild.

Så, då var nattens bloggpass avklarat på ett ovanligt snabbt och enkelt sätt. Gonatt!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2005-11-25 09:22:15

första mild-bilden var rolig. jag skrattade högt :)

Postat av: Robodan

Publicerad 2005-11-29 13:05:42

Fotbollsuträkningen var rolig och gav också lite perspektiv. Lite (inte så lite heller) orimlig är dock förstås. Men den ger en bra bild av att vi faktiskt utan problem skulle få ihop resurser till att rädda barnen i Afrika. Vi kan dock utan problem fixa det även om vi fortsätter med derbyfotboll.

Skulle vi få med USA så skulle vi kunna lösa hela världens fattigdom.

Postat av: Robodan

Publicerad 2005-11-29 13:08:31

ÖIS kunde ju ge sina intäkter oavkortat till afrikas barn.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2005-11-29 13:24:12

Problemet är ju att Öis inte har några intäkter...

Hade inte de rika farbröderna som håller på Öis gått in med många (minst 15) miljoner hade det varit konkurs för Öis, eller i alla fall spel i superettan eller ännu lägre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela