Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

En jävla skitdag

Publicerad 2005-11-03 00:58:07 i Allmänt

Ibland är det mesta skit, och idag har varit en sådan dag. Det började redan när jag vaknade av klockradion och fick höra ekot berätta att IFKs klubbdirektör satt anhållen för skattebrott. Desto mer jag läst desto märkligare verkar det hela, men vad hjälper det, skadan är redan skedd. Dels publicitetsmässigt men även för de inblandade. Hur kul var det för Stefan Selakovic att bli hämtad till förhör av 5(!) poliser när man står och byter blöjor i hemmet? Inte konstigt att polisen inte hinner med allt om det går åt fem poliser för att hämta in någon till förhör.

Det är väl bara att konstatera att jag bryr mig för mycket om fotbollen. Sedan finns det även annat som har gått helt fel idag, men det är inget jag tänker skriva om här.

Så nu sitter jag framför datorn med huvudvärk och antagligen även feber (känns så) utan att kunna sova för tankarna far runt så i huvudet. Får väl ändå göra ett försök till att somna och hoppas att saker och ting ser ljusare ut i morgon.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2005-11-03 12:25:06

saker brukar kännas bättre när det inte är natt. hoppas det känns så nu iaf! annars kan du alltid tänka på att du slipper skriva fonetiktenta om en å en halv timme. det borde göra vem som helst glad. jag skulle iaf bli glad om jag slapp:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela